4 відгуків
+380 (96) 551-58-00
ООО ППО Гидросистемы

Вилковий автонавантажувач серії ZX 6-8 тонн

Ціну уточнюйте

  • Під замовлення
clockВідправка з 26 травня 2024
Вилковий автонавантажувач серії ZX 6-8 тонн
Вилковий автонавантажувач серії ZX 6-8 тоннПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (96) 551-58-00
с 9.00 до 18.00
+380 (96) 551-58-00
с 9.00 до 18.00

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Нова серія Nissan Forklift ZX вантажністю 6,0-8,0 тонн: робота у важких умовах.

Нова Серія Nissan Forklift ZX є відтворенням нескінченного прагнення Nissan до конструкції та постачання продуктів найвищої якості. Для того, щоб перевищити виконання щораз більших суворих вимог щодо низьких рівнів викиду Європейського Союзу та Японії, Nissan Forklift залишається незаперечним лідером у технологіях «чистих двигунів». У поєднанні з нашою традиційною міцною та надійною конструкцією, серія ZX забезпечує більше часу на експлуатацію та менше — на обслуговування.

Двигун

Навантажувачі серії ZX наводяться в рух дизельними двигунами із загальною магістраллю прямого впорскування (Common Rail), турбокомпресором, інтеркулером і системою повторного спалювання відпрацьованих газів Isuzu 4HK1-TC.

Двигун керується блоком керування (ECM) і контролює такі параметри двигуна:

 

Кількість необхідної паливної суміші в камері згоряння

Кількість упорскувного палива

Момент впорскування палива

Обмеження припливу повітря

Обмеження вихлопу газу

Швидкість холостого ходу двигуна

Система Common Rail складається з насоса, який подає дизельне паливо під тиском у загальну магістраль, яка розділена інжекторами. Інжектори використовують високий тиск для подавання палива в камеру згоряння. Ґрунтуючись на різних сигналах, ECM контролює кожен інжектор для забезпечення оптимального моменту та кількості впорскування палива у всіх можливих умовах водіння.

Система повторного спалювання відпрацьованих газів

Повторне спалювання відпрацьованих газів (EGR) підконтрольне ECM, як і температура, швидкість і навантаження двигуна. Система EGR розроблена для зниження вихлопів NOx через часткове повторне використання газів у камері згоряння. Її головні компоненти містять клапан EGR, кулер EGR і різні датчики.

Трансмісія та провідний міст

Через введення карданного вала провідний міст не прикріплений прямо до коробки передач. Завдяки повній гідравлічній підвісці двигуна та КП рівень вібрації помітно знизився. Наявність карданного вала гарантує незалежний рух трансмісії та двигуна від провідного поста, що саме собою допомагає підвісному кріпленню цих елементів. У стандартну комплектацію навантажувачів входить 2-ступеневий АКПП. АКПП контролюється своїм власним контролером (ATM контролер). Цей пристрій автоматично змінює передавання з 1 на 2 або навпаки відповідно до швидкості руху навантажувача. Швидкість руху визначається датчиками, встановленими на трансмісії. Коли датчик фіксує швидкість 6 км/год, котролер ATM змінює передавання з 1 на 2 м. Коли швидкість руху падає до 3 км/год або менша, контролер ATM назад змінює передавання з 2 на 1. Ця система діє як для руху вперед, так і для руху назад.

Оператор може вибрати три режими роботи АКПП за допомогою перемикача на панелі приладів:

 

Нормальний режим [D] = нормальна експлуатація, звичайне перемикання передач із 1 на 2 м.

Режим схилів [1] = трансмісія утримується, а передавання не перемикається з 1 на 2 м. Цей режим призначений для збереження максимального тягового зусилля під час роботи з важкими вантажами на схилах.

Режим високої швидкості [Dopt] = для пересування на довгі дистанції, перемикання з 1 на 2 передачі відбувається раніше.

Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner